گاه‌نوشت‌های یک زریر
گاه‌نوشت‌های یک زریر

گاه‌نوشت‌های یک زریر

جای خوش دعا کجاست؟

این روزا کسی منتظره. بد جوری داره با خودش دعوا می کنه و ما هم دفترچه تلفنیم شایدش.


آدم خوبه ی من(رضای گل) دیگه حال نداره با دفتر شصت برگ آز الکترونیک بزنه تو سر من.


و همش از دعا می گه.


این روزا آدم خوبه ی من صداش خسته س. و باز از دعا می گه.


این روزا یه آبجی داره می پره.به بهشت زمین. به مکه. اون داره می ره و . . .


و اونم از دعا می گه. می گه حلالم کنین.


این روزا سید گل، دلش تنگ شده و من تازه می فهممش اونم بعد از چهار سال.


و اونم دعا می خواد.


وای، خطای دوست داشتنی، بچه مثبت یونی(دانشگاه)، اونم دلش گرفته. ولی کاش می تونست حرف بزنه.


می دونین اونم دعا می خواد.


و خودم. این روزها که چه عرض کنم،بهتره بگم این ماهها، دارم می گردم، همه ی وجودم رو


آخه می خوام خودمو پیدا کنم.


می خوام بدونم چرا علی توی اون چاه گریه می کرد. راستی زهراش الان کجاس؟


چرا "عجب صبری خدا دارد"؟


چرا اومدیم؟ و کجا باید بریم؟


این ماهها من تمام شیطنت هام رو دارم می شمارم.غیبت ها، اذیت ها، بی نمازی ها، و . . .


و اون موقع بیشتر گم می شم .تازه از خودم می ترسم. و می رم دنبال علی(ع) .


توی نهج البلاغش.سر قبر زهراش.کنار تن بی سر حسینش.


یا شاید میون دستای عباسش(س).


و تازه می فهمم که منم دعا می خوام.


حالا هم اومدم گدایی دعا.واسه همه ی دلای دنیا.


کمکم می کنین؟


راستی خانوم مهندس ما روی شما حساب ویژه باز کردیم.


(داشتن کسی با اسم مقدس زهرا لیاقت می خواد، دعا کنین لایق بشیم).

هر چی آرزوی خوبه مال تو

سلام


اومدن بهار و سال نو، هفت سین و شیرینی،


خنده ها و فیلم های سینمایی،سفرهای نوروزی همه و همه مبارکتان.


امید دارم هر چی تو دلای بزرگتونه دنیای کوچیکمون بده بهتون.


و سالی داشته باشین سراسر از خدا.


این بار گفتم هم سال نو رو بهتون تبریک گفته باشم و هم اینکه یه چیزی ازتون خواسته باشم.


البته من پول ندارم مثل بلاگ اسکای جایزه بدم.


درخواستم اینه که هر کسی هر چیزی توی دلشه و از خدا می خواد که امسال براش پیش بیاد


رو تو بخش نظرات بگه.اسمم ننویسین مهم نیست.


شاید خدا با دیدنشون تو رودربایستی گیر کنه.


فقط یادتون باشه خدامون آدم کوچیکی نیست پس سعی کنین چیزای بزرگی ازش بخواین.


موفق باشین و خدایی.


Happy new year


Bahar gülür səndə gülüm gül barı


Gül, gətirsin ömrün günün gül barı


Qəmin dərdin qara dönsün ərisin


Yaz gətirsin sevdamızın pərisin


:: İsmayıl Cəmili