گاه‌نوشت‌های یک زریر
گاه‌نوشت‌های یک زریر

گاه‌نوشت‌های یک زریر

می رسد اینک بهار



خوش به حال روزگار و دشت و احساس و بهار

کز حضورت می تراود عطر نرگس چشمه وار


سایه ات از هفت سین مهر تو ما را بس است

روشنی میگیرد از چشم تو هر گوشه کنار


.: نسیم محمدی


پ.ن:و خوش به حال من :)


به حرف هایی که تو نیستی!

دیگر آرام آرام عادتم می شود که همیشه ام "تنها هیچ" باشد.
دیگر حتی گاهی صدایم هم می زنند.
به نم نم بارانکِ میان جوی کودکی،یادم رفته که سبزه ی عیدم را کی می کاشتم.
ذوق نان شیرین شیری،با آن بوی خاص وسط حال بزرگ خانه.
رویش هر عید زیر تیر میان سبزه ها که سال هاست که حتی مثالش را هم ندیده ام.
باز همان داستان مکرر ِ نقطه سرخط است.
و رویشی که حالا خنک میکند دل کوچک همیشه مشتاقم را.
خوابهایم که گاهی بارانکی است،با آن چشم هایی که شرایط را یادم می آورد.
و باز خوش به حال من...
خوش به حال من با آن تنهای گشت زنِ پیکان باری!
خوش به حال من با آن بیمه گذار بندِری!
با کافی نت دار بیکار،با هتل عادل آبادی،با یاردانقلی حافظی!
خوش به حال من با زارای معصوم غصه هایم.
.: به شکرانه ی این شبم

همیشه همینجوری بوده!

همیشه همینجوری بوده!همیشه ی خدا.
همیشه یکی می نالیده،یکی گشنه ست،یکی می لنگه،یکی تریاکش نیست،
یکی پول نداره میره سوخته میفروشه،یکی خودش گیره و باز رها میاره،
یکی سرچهارراه گردن کج می کنه،یکی هم بی خیال بی خیال..
همیشه همینجوری بوده!
صدای قاشق توی سینی مزخرف غذا،حرفهای صد من یه غاز تلویزیونی،ناله ی پا درد و باز همون کوفت زهرماری های همیشگی.حریمی که هیچوقت خصوصیش رو ندیدی و شاید همینه که تا آنتی ف.ل.ت.ر میبینی کله میکنی برا پورنوگرافی!
خروپف های حافظی که شده امید کوچیک تلاش هایی که هیچ و هیچ وهیچ ...
همیشه همینجوریه!
تنفری که از همه ی بهارا داری،نکبتی که می باره از روزای گشنگیش زیر دکل فشار قوی،
باد و باد و زوزه ی بیچارگیش...
و دیکتاتوری به نام پدر  !


صد شمارگی



وای زارا،تا صد خواندم و هنوز همان گندابم!

.: بشنوید

روز مهندسی!

این همه پیامی که میدی و هیچ.
امان از عزت نفسی که مرده.
امان از بی سوادی و بدتر از اون غرور ها.
5 اسفند،روز مهندسی مبارک.

زندگیه دیگه!

این چند روز به اندازه ی ده سال پیر شدم!


----------
پ.ن(طولانی): خیلی وقت بود دنبال این آهنگ بودم.یکی از دوستان هم توی نظرات قبلی سراغش رو گرفته بود.
بالاخره گیرش اوردم.یه بخشی از شعرش رو هم گذاشتم تا گوگل بتونه مسیر بده.

خواننده: مهرشاد


جون عمرمی تو،مهتابمی تو،همه امید و آرزوم همه چیم تو  

گل باغمی تو،دل داغمی تو،همه لحظه های خوش زندگیم تو

نمی خوام جلو چشمام چیزی باشه ،نمی خوام توی دنیام کسی باشه

جز نقش تو ،عشق تو،من و شب و تو

صحرا رو همه گشتم و رفتم ، دنیا رو پی عشق تو رفتم

حالا دل به تو و عشق تو بستم ،تو که می دونی چقدر عاشقت هستم

.: برای دانلود کلیک کنید